Noves activitats per la temporada 2015-2016

Novetat Activitats 15 16

 Paleofit

Dilluns i divendres de 13 a 13,45h

Mètode d’entrenament basat en les últimes tendències de l’entrenament d’alta intensitat com el paleotraining y el crossfit. S’estructura en base a 15 funcions motrius (empènyer, traccionar, elevar, llançar-se al terra, llançar, girar, carregar, estabilitzar, aixecar-se, desplaçar-se, asseure’s, caminar, ascendir, reptar, escalar). 

Com a tret diferencial podem remarcar la variabilitat dels entrenaments i exercicis. Entrenaments curts i amb predominança de l’alta intensitat. 

Per realitzar aquesta activitat s’ha de tenir un estat físic acceptable. Pot servir com a complement d’esportistes que busquin un augment del seu rendiment als esports que practiquin.

 

Paleoswim

Dimarts i dijous de 20,15 a 21h

Mètode d’entrenament basat en els entrenaments i exercicis del paleofit però amb el component de l’aigua i la natació com a treball principal. 

Igual que a l’activitat del paleofit podem remarcar la variabilitat dels entrenaments i exercicis. Entrenaments curts i amb predominança de l’alta intensitat. 

Per realitzar aquesta activitat s’ha de tenir un estat físic acceptable i un domini del medi aquàtic per poder realitzar 100m sense aturar-se. 

 

Aiguasumba

Dimarts i dijous de 13 a 13.45h

Una festa a l'aigua! Una activitat coreografiada on et posaràs en forma i t'ho passaràs genial.

Ritme, diversió i exercici.  L’aigusumba està dissenyat per a qualsevol persona que pugui seguir les instruccions i desenvolupar-se a l’aigua. 

L'objectiu és dur a terme un treball cardiovascular a la piscina poc profunda seguint el ritme de la música.

 

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar